برگزار کننده تور نمایشگاهی​​​​​​​

برگزاري اين نمايشگاه‌ها هزینه جستجو برای یافتن کالا یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.
نقش اطلاع رسانی یک نمایشگاه تخصصي در جوامع امروزی، غیر قابل انکار است. بر اين اساس مبادله اطلاعات، درست به اندازه مبادله کالا و خدمات دارای ارزش و اعتبار است.

امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بين‌المللي یکی از مراکز مهم برای تبادل اطلاعات و دانش فنی، دستیابی به پدیده‌های نوین علم و صنعت، انتقال فناوری‏، تکنولوژی و ايجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی است؛ زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان را با استانداردهای جهانی کالاها و نیز قیمت جهانی محصولات آشنا می‌‌کنند وآنها را قادر می‌سازند تا با رعایت استانداردها با صنایع پیشرفته جهان به رقابت برخیزند.​​​​​​​

نمایشگاه صنعت سلامت توکیو (THIS) از ۰۱ الی ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ (20 الی22 February) در شهر توکیو کشور ژاپن برگزار می گردد. نمایشگاه صنعت سلامت توکیو (THIS) بزرگترین نمایشگاه حوزه سلامت در ژاپن است و راه های مختلف پیشگیری در شیوه های زندگی و امراض مرتبط با آن را نشان می دهد. افراد با شرکت در این نمایشگاه دانسته هایشان از زیبایی، سلامت، ضد پیری-برای کسانی که در گروه میانسالی و پیری قرار دارند- را افزایش می دهند. نمایشگاه صنعت سلامت توکیو فرصتی تجاری هم برای ژاپنی های حاضر در بازار و صنعت سلامت ژاپن و هم برای شرکت های حاضر در بازار های جهانی به شمار می آید. شرکت های جهانی و متصدیان محصولات سلامت و زیبایی این فرصت را غنیمت می شمارند تا کیفیت محصولات خود را در طول مدت نمایشگاه ارتقا دهند. بازدیدکنندگان این نمایشگاه جواب تمام سوالات مربوط به سلامتی و مسائل مربوط به سن و سال را در خواهند یافت و پزشکان و متخصصین تغذیه بهترین راه ها برای زیبایی و سلامتی را آموزش می دهند. همچنین بهترین راه تندرستی و فعالیت در هر سنی ارائه می شود. نمایشگاه صنعت سلامت توکیو به مردم کمک می کند تا عادات و رفتارهای سالم داشته باشند و از محصولات سلامت برای داشتن یک زندگی سالم استفاده کنند. 
​​​​​​​

نمایشگاه صنعت سلامت توکیو (THIS)​​​​​​​

​زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید