برگزار کننده تور نمایشگاهی​​​​​​​

برگزاري اين نمايشگاه‌ها هزینه جستجو برای یافتن کالا یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.
نقش اطلاع رسانی یک نمایشگاه تخصصي در جوامع امروزی، غیر قابل انکار است. بر اين اساس مبادله اطلاعات، درست به اندازه مبادله کالا و خدمات دارای ارزش و اعتبار است.

امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بين‌المللي یکی از مراکز مهم برای تبادل اطلاعات و دانش فنی، دستیابی به پدیده‌های نوین علم و صنعت، انتقال فناوری‏، تکنولوژی و ايجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی است؛ زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان را با استانداردهای جهانی کالاها و نیز قیمت جهانی محصولات آشنا می‌‌کنند وآنها را قادر می‌سازند تا با رعایت استانداردها با صنایع پیشرفته جهان به رقابت برخیزند.​​​​​​​

نمایشگاه آرایشی دبی (GCC) از ۳۰ بهمن الی ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ (19 الی 20 February )در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه آرایشی دبی (GCC) جدیدترین محصولات زیبایی، مو، اسپا و ناخن را برای تجارت حرفه ای از سراسر منطقه GCC (امارات متحده عربی، عربستان سعودی، کویت، عمان، بحرین و قطر) گرد هم می آورد. اگر به دنبال تقویت کسب و کار سالن یا مشاغل آزاد خود هستید، این فرصت فوق العاده را برای اتصال مجدد، اتحاد مجدد و الهام گرفتن از دست ندهید. به روز باشید و نکات، توصیه ها و تکنیک های ارزشمندی را برای آماده شدن برای یک سال موفق پیش رو، جمع آوری کنید؛ همچنین میتوانید در ورکشاپ و مسابقات ناخن و کاشت مژه شرکت کرده و یکی از برندگان بین المللی باشید و از جوایز نفیس آن لذت ببرید. این رویداد همچنین طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مختلف زیبایی، مو، ناخن، اسپا و بسیاری از برند ها و خدمات مرتبط دیگر را به نمایش می گذارد. با شرکت در این رویداد شگفت انگیز، متد ها و مهارت های جدید را کشف کنید، با صاحبان کسب و کار شبکه سازی کنید، در نمایش های زنده، سمینارها و کارگاه‌ها و بسیاری موارد دیگر شرکت کنید. رویداد آرایشی و زیبایی دبی را از دست ندهید.


نمایشگاه آرایشی دبی (GCC)​​​​​​​

​زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید