برگزار کننده تور نمایشگاهی​​​​​​​

برگزاري اين نمايشگاه‌ها هزینه جستجو برای یافتن کالا یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.
نقش اطلاع رسانی یک نمایشگاه تخصصي در جوامع امروزی، غیر قابل انکار است. بر اين اساس مبادله اطلاعات، درست به اندازه مبادله کالا و خدمات دارای ارزش و اعتبار است.

امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بين‌المللي یکی از مراکز مهم برای تبادل اطلاعات و دانش فنی، دستیابی به پدیده‌های نوین علم و صنعت، انتقال فناوری‏، تکنولوژی و ايجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی است؛ زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان را با استانداردهای جهانی کالاها و نیز قیمت جهانی محصولات آشنا می‌‌کنند وآنها را قادر می‌سازند تا با رعایت استانداردها با صنایع پیشرفته جهان به رقابت برخیزند.​​​​​​​

نمایشگاه سنگ قطر از ۰۷ الی ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (27 MAY الی 30 MAY) در شهر دوحه کشور قطر برگزار می گردد. نمایشگاه سنگ قطر رویدادی منحصر به فرد در قطر است که با ارائه سنگ های طبیعی، گرانیت، مرمر، سرامیک، تولیدات و سنگهای آماده، پاسخگوی خواسته ها و نیازهای روز صنعت ساختمان سازی می باشد. این نمایشگاه گردهم آوردنده تامین کنندگان برتر منطقه ای و بین المللی و تولید کنندگان، عوامل و مهندسان، در قلب صنعت پر رونق ساخت و ساز قطر به حساب می آید. نمایشگاه سنگ قطر رویدادی ایده آل برای توزیع کنندگان،فروشندگان، سازندگان،نمایندگان و مهندسان است تا با نمایندگان،معامله گران، خریداران و توزیع کنندگان منطقه ای ملاقات کنند و از به بازار پر رونق ساختمان قطر وارد شوند. این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه ماشین آلات سنگین قطر تحت عنوان نمایشگاه پروژه قطر برگزار خواهد شد.

نمایشگاه سنگ قطر

​باقیمانده تا اتمام نمایشگاه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید