برگزار کننده تور نمایشگاهی​​​​​​​

برگزاري اين نمايشگاه‌ها هزینه جستجو برای یافتن کالا یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.
نقش اطلاع رسانی یک نمایشگاه تخصصي در جوامع امروزی، غیر قابل انکار است. بر اين اساس مبادله اطلاعات، درست به اندازه مبادله کالا و خدمات دارای ارزش و اعتبار است.

امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بين‌المللي یکی از مراکز مهم برای تبادل اطلاعات و دانش فنی، دستیابی به پدیده‌های نوین علم و صنعت، انتقال فناوری‏، تکنولوژی و ايجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی است؛ زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان را با استانداردهای جهانی کالاها و نیز قیمت جهانی محصولات آشنا می‌‌کنند وآنها را قادر می‌سازند تا با رعایت استانداردها با صنایع پیشرفته جهان به رقابت برخیزند.​​​​​​​

نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری مادرید (HIP) از ۳۰ بهمن الی ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ( 19 الی 21 February)در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری مادرید (HIP) در طول سه روز به مهمترین رویداد مرتبط با صنایع غذایی و مرکز اصلی معرفی نوآوری های کسب شده در این زمینه تبدیل خواهد شد. این نمایشگاه بستر نوآوری های جدید برای فعالان حرفه ای در حوزه هتل داری و کیترینگ است علاوه بر آن به معرفی گرایشات جدید، کالا های جدید و راه حل های نوآورانه برای هر یک از بخشهای سازنده این صنعت خواهد پرداخت و همزمان برنامه ای برای هر شاخه تجاری مرتبط ارائه خواهد شد. تمام شرکت کنندگان این نمایشگاه از این مکان منحصر به فرد برای افزایش وفاداری مشتری و متقاضیان و یافتن انتظاراتشان بهره خواهند برد. مشتریان خود را به بازدید از غرفه تان در رویدادی سرشار از نوآوری، دگرگونی، فرصت های تجاری، الگو های تحول آفرین، سرمایه گذاری و ارتباطات و... دعوت نمایید.این نمایشگاه مکانی منحصر به فرد برای کسب دانش کافی برای پیشرفت هرچه بهتر و سریعتر تجارت شما با بیش از ١٢٠٠٠ بازدید کننده و ٢٦٠ شرکت مختلف از بیش از ١٠٠ کشور جهان است. 

نمایشگاه صنایع غذایی و هتلداری مادرید (HIP)

​زمان این نمایشگاه به پایان رسیده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید