برگزار کننده تور نمایشگاهی​​​​​​​

برگزاري اين نمايشگاه‌ها هزینه جستجو برای یافتن کالا یا دسترسی به اطلاعات را کاهش می‌دهد.
نقش اطلاع رسانی یک نمایشگاه تخصصي در جوامع امروزی، غیر قابل انکار است. بر اين اساس مبادله اطلاعات، درست به اندازه مبادله کالا و خدمات دارای ارزش و اعتبار است.

امروزه نمایشگاه‌های تخصصی بين‌المللي یکی از مراکز مهم برای تبادل اطلاعات و دانش فنی، دستیابی به پدیده‌های نوین علم و صنعت، انتقال فناوری‏، تکنولوژی و ايجاد رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی است؛ زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان را با استانداردهای جهانی کالاها و نیز قیمت جهانی محصولات آشنا می‌‌کنند وآنها را قادر می‌سازند تا با رعایت استانداردها با صنایع پیشرفته جهان به رقابت برخیزند.​​​​​​​

نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی آفریقا (Propak Africa) از ۲۱ الی ۲۴ اسفند ۱۴۰۳ (11 MARCH الی 14 MARCH) در شهر ژوهانسبورگ کشور آفریقای جنوبی برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی آفریقا (Propak Africa) بزرگترین نمایشگاه بسته بندی، پردازش مواد غذایی و برچسب زنی در آفریقا محسوب می شود. این نمایشگاه استادانه همکاری بین این صنایع متنوع و بهم مرتبط را امکانپذیر و تقویت می‌کند. با بازگشت عالی سرمایة برای غرفه‌داران و فراهم آوردن رویدادی جهانی برای بازدیدکنندگان از آفریقا و نیز از آسیای جنوب شرقی، اروپا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و ایالات متحده، این نمایشگاه بسته‌بندی انتخاب موردنظر شماست. روانه کردن محصولات جدید به بازار، فروش حضوری، تعداد زیادی نکات راهنمای فروش و امکان دیده شدن برند، مزیت‌های عمدة شرکت در نمایشگاه بسته‌بندی آفریقا هستند که غرفه‌داران به آن‌ها اشاره کرده‌اند. نمایشگاه بسته‌بندی و صنایع غذایی ژوهانسبورگ یکی از مقرون به صرفه‌ترین راه‌های دسترسی به بیشترین تعداد افراد در کمترین زمان و فضاست. این جایگاه بازاریابی مؤثر، مکانی است که شما می‌توانید تجارت بیشتری انجام داده و ارائه‌های رو در روی بیشتری برای مشتریان کلیدی خود داشته باشید. 

نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی آفریقا (Propak Africa)

​باقیمانده تا اتمام نمایشگاه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید